CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, August 6, 2010

salam usm...

pejam celik pejam celik....dah sebulan 3 hari aku sebagai student usm kampus kesihatan....

cam x percaya gak.......amik kos nes pulak tuu....boleh ke aku jadi ness yang profesional.......

isshhkkk...nak taknak memang nie yang aku pilih...

selepas stpm..aku dapat tawaran sambong belaja peringkat ijazah....di upnm....cam nak,,yea lar

degree kan...especially aku lepasan stpm....

dalam masa yang same aku dapat tawaran dip in nursing kat usm....macam rugi jew buat dip ...

pikir punya pikir n tanye pndapat famili,,..mereka cadangkan aku pegi usm....dapat tajaan n

teros kontrak keje...memandangkan sekarang susah nak dapat keje walau setinggi mana pom

pnidikan yang kita ada, aku memutuskan utk ke usm...tak kesah laa,,yang pasti dapat masuk u

jugak...aku pcaya setiap apa yang ditentukan untuk kita pasti ada kberkatanNya....mane la taw

jodoh aku ngan doktor ker...xuxuxux...cam besh jew...amin...

yang pasti....aku harus teruskan langkah kakiku...dimana itulah jalan yang aku pilih...

chayook naaa......!!!!!!!!gud lak naa

0 comments: