CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, November 5, 2009

kretiv picture kak g wat

salam....

lamernyer tak post blog...ntah laa kureng mood gamaknyer....

tapi rase cam nak post la pulop....bln nov lom post ag nie...ishkk kena post nie...

sebenarnyer aku nak post kretiv picture yang kak g wat..
saje jew raser cam lucu pulak....

joom kita layang gambar2 y ntah ape2 ntah....


har....jangan tak tau..nie gambar adik aku....mekno @ puet....cam cute jew dngar name tu..tapi x secute empunya badan....dengan muka hudohnyer n lobang hidong yang jelas guanya...tu y tersurat belom lagi yang tersirat...ishhk...x terkata dibuatnyer...
perangainya y ntah ape2 ntah selalu mbuatkan aku selesa dngnya n mhiburkan hati....
myampah bila asik nak makan KFC,....
suke sangat makan KFC...
puet betol..


ishkk22...camner leh tkena jugak niee...tak leh jadi nih..!!





cisss...!!! kelempes nak mampos...kalo ggambar dia gak sumernyer nak cantik3 n vouge gitu....
xpear33...tunggu....nie lar tuan punyer cretiv picture nie....





hee33...tapi tak jadi ah nak belasah si cretiv picture tu..
bila ada gambor aku yang canteq2 n y pasti bila kak g mdoakan kjayaan aku....
xkesah le waloupun tsengih cam orang gilak..




tak cukop ngan aku n adik aku,,
famili aku yang lain pom kena....abg aku pon jadik mangsa...
nasib baik mak aku sempat sengeh....

pengantin baru pom kena gak..ishk22 tak leh jadik nie...



nah....!! terimalah penangan dari aku....
TENGKORAK KAU...


...apa2 sengeh22..??DISHHKKK333.!!!


p/s : he33,,sajer3..jangan maraaaahh.....

0 comments: